دلتنگم اما بی خود

آقا مستقیم داری میری بیا بالا بریم چی میگی ؟ خورد نداری ؟ بیا حالا بریم یه کاریش می کنیم خدا بزرگه راه دراز بشین و گوش بده اول ماجراس اووف درو آروم ببند فدای دست و پنجه ت هزینه تعمیرش نمی خونه با دخل و خرجم منو اینطوری نبین خنده رو بودم پولامو گره نمی زدم به بند تومبونم ولی امروز زیر مشکلات کمر خم کردم شبا خواب ندارم از درد کمر هم گردن روزا سر و کله می زنم با همه جور آدم شبم تو خونه اگه بو بده یه نمه جورابم واای خدا می دونه که چه قشقرقی بپاس با زن و شبی که قراره عشقه بمیره باز آره زنمم با من یه مدته غریبه دست رو هرچی می ذاره نداره قدرت خرید هیی بسوزه پدر نداری بدبختی سرتو درد نیارم کم نداری بدبختی بذار ببینم این بنده خداکجا میره وسیله داره ببخش اگه واسه تو جاگیره

اومدی اون نظر ازیادت نره چون خیلی از نظرتون صفا میکنم منطزرم

خوشحال هاخنده



نظرات شما عزیزان:

amir ali
ساعت10:33---31 خرداد 1393
وب خیلی خوبی داری داداش
پاسخ:تو خودت خیلی خوشگلی قربونت برم


احسان1111125
ساعت18:47---23 ارديبهشت 1393
عالی

bazande
ساعت20:20---20 ارديبهشت 1393
دمـــــش گـــــــــرم…

باران را می گـــــــویم…

به شـــــــانه ام زد و گفت:

خســته شــــــــــدی….

تو اســـتراحـــــت کن من می بارم….
پاسخ: داش بازندهی خوب نیست


hasti
ساعت19:38---20 ارديبهشت 1393
وب جالبی داری ..هنوز مونده تا جابیفته ..

خخخخخخخ..

موفق باشی


FARDIN
ساعت18:18---20 ارديبهشت 1393
خوب بود ولی قالب روشن بزار و فونت و نوشته هاتو یه جوری بزار که توهم توهم نباشن
پاسخ چی کنم حوصله نداریم یا واضع ترش میکرم


امیر علی مدیر رسا چت
ساعت14:16---20 ارديبهشت 1393
خیلی زیباست داداش ایول داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 19:1 ] [ احسان ]

[ ]

http://www.uplooder.net/img/image/76/ae9204803d3fd37da7df8e80f8cd9f60/%D9%87%DB%8C%D8%A7%D9%87%D9%88.gif